
“Plantaardiger eten met Meerdansla”
Meerdansla beoogt via een landelijke campagne meer bewustwording te creëren onder alle consumenten die (te veel) vlees consumeren en open staan voor een meer plantaardige levensstijl. Via het netwerk van IDS hebben zij de juiste doelgroep kunnen bereiken. 81,6% van het verkeer kwam via mobile device. Patiënten in de wachtkamer zien de campagne op het scherm en zoeken de website op via hun telefoon. De gemiddelde sessieduur op de website is gemiddeld 1 minuut en 41 seconden.
"Wij zijn erg blij met informatie over gezonde voeding op het scherm. Daar kan nooit te weinig aandacht aan worden geschonken. Super campagne!"
Huisartsenpraktijk Den Haag
Aandacht voor Meerdansla
Via het digitale wachtkamerschermen netwerk van IDS, is de uiting van Meerdansla een maand lang te zien geweest in de wachtkamer van huisartsen, apotheken, fysiotherapeuten en ziekenhuizen door heel Nederland. Dit heeft ervoor gezorgd dat het aantal unieke website bezoekers van Meerdansla binnen een maand met 203% is gestegen. Daarnaast zijn ook het aantal Instagram volgers flink gestegen. Tussentijds stuurde IDS foto’s en statusupdates van de campagne door naar Meerdansla. Dit doen we door een realtime inzicht te geven in het effect van de campagne. Meerdansla heeft aan het einde van de campagneperiode haar statistieken gedeeld met IDS.
Cijfers uit de wachtkamer
- Aantal unieke website bezoekers met 203% gestegen
- 81,6% traffic via mobiele apparaten
- Gemiddelde sessieduur op de website 1 minuut en 41 seconden
Onze ervaring met IDS Nederland is leerzaam, prettig en zeer positief! Iedereen van het team werkt gezamenlijk mee bij het creëren van een professionele campagne. De afgelopen periode heeft ervoor gezorgd dat wij met veel plezier en nieuwe inspiratie terugkijken op deze succesvolle campagne!