-
2015
huisartsen
2015 huisartsen maken gebruik van onze Healhquiz op hun wachtkamerscherm
-
1.500.000+
patiënten per maand
Met de Healthquiz bereiken we meer dan 1.5 miljoen patiënten per maand.
-
2.5
minuten
Patiënten zijn gemiddeld 2.5 minuut op de healthQuiz

Educatie in de wachtkamer op een speelse manier
De patiënt ziet op het wachtkamerscherm een prikkelende quizvraag voorbijkomen; ‘een afdruk van je sok op de enkel kan wijzen op hartfalen, waar of niet waar?’ Door met de telefoon de QR-code op het scherm te scannen kan de rest van de quiz gemaakt worden.
Zo is het voor de patiënt nog aantrekkelijker om zich met aandacht te verdiepen in het thema. De kans is groot dat de boodschap blijft hangen omdat je daadwerkelijk interactie hebt. En die interactie is te meten, dus het zegt ook iets over je bereik en het kennisniveau van je doelgroep.
De healthQuiz kan ook ingezet worden op de eigen social media kanalen en stimuleert de patiënt om in gesprek te gaan met de arts.

IDS denkt graag met je mee
IDS helpt met de strategie, campagneontwikkeling, distributie en rapportage. Ook bieden we veel meer dan alleen ons netwerk in de vele wachtkamers in Nederland. Dankzij onze voelsprieten in de zorgsector kunnen we heel goed meedenken. Met welke strategie en campagne behaal je het grootste effect? We geven advies en ondersteuning op maat.
Daarnaast zorgen we ervoor dat jouw campagne via verschillende media op de juiste manier en op de juiste plaats in de wachtkamer komt. Daarbij kunnen we ons ook richten op specifieke doelgroepen of locaties. Dankzij meer dan 30 jaar ervaring in de wachtkamer kunnen wij helpen jouw campagne aan te scherpen.
Aan de slag met jouw healthQuiz in de wachtkamer?

Annebert Simons
Business Manager
Andere diensten van IDS Nederland